×
Kultuur

Eesti reklaamitegijad on pööranud pilgu välismaale

13. oktoober 2017,
1
Nafta Filmsi kaastoodetud Royal Londoni reklaami peakunstnikuks valiti Kristina Lõuk. Johan Uimerind

Juba mõnda aega on suur osa Eesti audiovisuaalse reklaami tegijate kliente olnud välisfirmad.

Kui filmiga seostatakse rohkem kunsti, siis reklaamiga pigem äri. Ometi ei pruugi kõrgetasemelised reklaamfilmid kunstivaesed olla, nii et kahe valdkonna vahel ei laiuta kuristik. Reklaam on ju nagu väike film ning tihti töötavad filmi- ja reklaamimaastikul samad inimesed. „Ma ei näe filmi- ja reklaamitööstuse vahel suurt erinevust. Meediumite tüübid on pisut teistsugused, aga süsteem toimib samamoodi,” selgitab Nikolai Mihailišin, kes on audiovisuaalseid teenuseid pakkuva produktsioonifirma Münchhausen Productions tegevprodutsent ja üks omanikke. Münchhausen Productionsil on kontorid Eestis, Lätis ja Hispaanias. Põhiliselt tegutsetakse reklaami valdkonnas, kuid aidatud on ka teha teleproduktsioone, muusikavideoid ja alltöövõtjana filme.

Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>